Jag har fått en ny favorit



Jag tycker ganska illa om folk som bara går runt och spänner sig och nämner konstiga namn på gubbar som de har varit och tränat hos. Min PT är sån. Han nämner konstiga namn på folk som han har tränat hos i USA, och så berättar han att de är så hiiiiiiimla duktiga.

Jorå, tänker jag och ler lite medhållande.

Men håromdagen länkade min PT Emanuel Widmark på Kostakuten.se till en av de här väldigt viktiga gubbarna, i ett Facebook-inlägg. Det var en youtube-film med Gray Cook. Visst var det en jäkligt tjatig amerikansk gubbe, som inte ser det minsta vältränad ut. Men det han sade var helt klart fascinerande - så fascinerande att jag nu har avverkat ett tiotal filmer med denne Gray Cook.

Se och lär, här är några av mina favoriter!

Gray Cook teaches Chop and Lift















 

Gray Cook Teaches Turkish Get Up

 

 

Gray Cook: Edge of Ability Concept

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar